понедељак, 7. март 2016.

AKO SE PONOVO ZALJUBIM U TEBE

Autor: Zorica Tijanić
Ako se ponovo zaljubim u tebe
putovaću nekim starim vozovima
koji se ne zaustavljaju
da te pronađem u jutru koje
miriše na zimu i naš prvi sastanak
za koji sam spremila sjaj u očima
a u torbici šifre za prvu mesečevu želju
vođena čežnjom da te dodirnem
U razmišljanju zastustavljena
putujem u grad koji u meni budi
sve ono što sam u svojoj borbi
izgubila a ti možeš da mi vratiš
rušeći zidove tame suncem osmeha
Ako se ponovo zaljubiš u mene
putovaćeš k meni mislima
koje ću prihvatiti kao dar
upakovan u nežne poljupce
koje sam odavno mogla osetiti
na svom vratu
samo da nisam zamenila bliskost
za hladnoću koja me zagrlila
tim istim berlinskim zidovima
koje su podigli za nas
Ako taj put bude čežnja u kojoj
se budim godinama sanjajući
da dodirne me taj sjaj tvojih
veselih očiju i toplina usana
u venama razgori žar
pronaći ćeš sebe u svim onim
versama koje sam ti posvetila
čuvajući uspomenu na zimsku
noć i prosuto inje po staklima
Ako se zaljubimo ponovo u nas
verovaću da postoji duga
ispod koje će naš stari voz proći
tunelima nade i odvesti nas
putem ljubavi
koja se pre nas ukrcala
zajedno s poljupcima
stvarajući magiju trenutka
i koja će nestati onda kada
u nama zaspe probuđena želja
ostavljajući trenutak nežnosti
zapisan u poslednjem versu
na berlinskim zidovima na kojima se
tetovirane zvezde gnezde
prosipajući svoj sjaj
u vremenu ugašen...

Нема коментара:

Постави коментар