субота, 11. јун 2016.

Otvori srce: STIHOVANIMŠAHOVSKIM POLJEM - FUNCHESSTICLITERA...

Drugo mesto za moju pesmu "En passant" u knjizi posvećenoj šahu "Otvori srce" na konkursu „FUNCHESSTIC”


EN PASSANT

Vučem poteze prolazeći poljima
Za mene je život i crno i belo
sastavljeno od pravila
Ne smem svuda jer samo sam kraljica
čiji je ponos njen tron
Moji su čuvari vojska od pešaka
i plavog neba toplo Sunce
Naša je borba samo igra
u kojoj ne smem da zaboravim
da sam dama jer u protivnom
gubim sve i ostajem sama

Ipak ja predaju potpisujem
i belom lovcu predajem Srce

Šahovska tabla je partija života
na kojoj se često pogrešni potezi vuku
i ne bi toliko bola na svetu bilo
kada bi jedni druge držali za ruku
Vučem potez posmatrajući figure
ne razmišljajući unapred jer život je sad
Biram mat jer svaki sklopljeni pakt
neizbežno vodi u borbu u kojoj
dobija onaj koji vodi ljubav
umesto da započne rat...

Otvori srce:


STIHOVANIMŠAHOVSKIM POLJEM - FUNCHESSTIC
LITERA...
: STIHOVANIM ŠAHOVSKIM POLJEM - FUNCHESSTIC LITERALNI KUNKURS - OTVORI SRCE!       Pred nama je nova elektronska knjiga objavlj...

Нема коментара:

Постави коментар