петак, 4. децембар 2015.

OSTANI DALEKO

Zorica Tijanić
(iz zbirke "U vrtlogu burleske")


Ostani daleko od tame u meni
Dole jednu ulicu niže prodaju cveće
Ali samo onima koji poklanjaju
ruže uz osmeh

Ostani daleko od suza koje sam prosula
Misleći da ćeš ih pokupiti kao i obično
Ali nisi želeo da se vraćaš istim putem
ponovo

Prošetaj po sasvim običnom danu
i zaboravi obrisane slike
Zalutaj slučajno i ostavi crnu ružu
na mestu gde smo se poslednji put
zagrlili

Susretni me na odlasku
I od užarenog ugarka mog srca
Osetićeš svetlost i toplinu
Na hladnim ugarcima svoga

Ostani daleko od mračne ulice
Gde se mole za imena odlazećih
Potpiši se tamo gde ne sme niko
I prođi kroz sećanje

Ostani daleko od muzike koja ćuti
Budi blizu gradilišta na kome slamaju srca
Možda te zaposle s preporukom
da prodaješ zakrpljene snove

Ostani daleko od mene u sebi
ne budeći moje nemire
i videćeš me onako kako sam ja tebe
zatvorenih očiju gledala... 

Нема коментара:

Постави коментар