петак, 4. септембар 2015.

Bad timing (pogrešan trenutak)

„U vrtlogu burleske“ (2015)
Zorica Tijanić  

Izvedi me noćas iz ovog bunila
Pakao misli mojih postaje dim
odbijen u vazduhu
Sa usana tvojih okus cigarete
pojačava želju zaustavljajući dah
sve vreme preteći beznađem
Ne daj da se vratim svom bolu
Ostani jači od moje tame
Izvedi me noćas iz ove tišine
Neka to bude bilo koje mesto
gde sviraju džez
Već godinama igraš istu igru
nudeći alternative za želje
kojih se bojiš ili da priznaš te sram
dok te drugima prepuštam
lažem u sebi da te ne dam
Noćas misli mirišu na sneg
i svitanja januarskih zima
Nekim čudom pristaješ
da na tren budeš moja zabluda
Dok haljinu biram ti tražiš note
i po starom klaviru prebiraš
Melodiju teško pronalaziš
u  tonalitetima se ne snalaziš
Ipak prepoznajem tu pesmu
Staru kao vino koje čuvam
za venčanje našeg sina
Dok se u sebi lomim i kidam
puštam želje da se raziđu s maglom
u pari starog putničkog voza
Obično se na stanice stiže u
Božićnje jutro pijano i sneno
kasneći na zabavu u čarobnom selu
gde treba da se sretnemo kao u priči
Ti ćeš obući crnu košulju
na kojoj se neće videti karmin
Ja ću skinuti kaput prepun snova
pozdravljajući se sa hladnoćom
Sešćemo u bircu gde služe
kuvano vino i sve miriše na sneg
Sećanjem brišem slabost trenutka
u želji da osetim ponovo naš smeh
Nije to bila ni izdaja ni predaja
Već put bez kraja
na kojem smo u ironiji zastali
Naslonjeni na nadu zaspali
tamom osunčani
uvek u nekom pogrešnom

trenutku 

Нема коментара:

Постави коментар